Administrasjon i ett system

Ordrehåndtering

Magentos innebygde ordrehåndteringssystem gjør det mulig for selgere å motta ordrer, endre eksisterende ordre og håndtere retur. Det er også mulig på telefonen i sanntid å legge til elementer i kundens handlevogn mens kunden er innlogget. All kundeinformasjon kan også bli redigert fra interne selgere/kundesupport på nettet.

Disse egenskaper gjør det mulig å utføre salgsstøtte på en helt ny måte.

  • Opprette, redigere og kansellere ordre
  • Håndter returer
  • Endring i kundens handlevogn i sanntid

 

Rapporter og analyse

Magentos rapporter gjør det mulig for deg som butikkadministrator å analysere hele salgsprosessen fra gjennomførte salg til avbrutte kjøpsprosesser. Unike rapporter vises for hver butikk - hvis du har flere nettsteder.

  • Kontrollpanel med viktige rapporter og nøkkeltall
  • Rapport som viser forlatte handlekurver
  • Lagerlister
  • Søkeordsrapporter
  • Topplister over populære produkter
  • Alle data kan også eksporteres til ekstern analyse