Integrasjon

Hvis du har et stort volum i nettbutikken, er det viktig å optimalisere prosessen hele veien til betaling er mottatt på bankkontoen din og regnskap er gjort. Denne delen kan være mer eller mindre automatisk, avhengig av hvordan prosessen din ser ut. Det viktigste er at du ikke håndterer de samme dataene i to forskjellige systemer da risikoen for svikt øker betraktelig.

I Vaimo har vi lang erfaring med å integrere mot ulike forretningssystemer. Vi har laget en integrasjon mellom Magento og Europas ledende web-baserte regnskapssystem E-conomic. Denne integrasjonen gjør at kundene kan konsentrere seg om å drive nettbutikk. Når ordren i butikken er levert og fakturaen er gjort, overføres denne informasjonen automatisk til e-conomic uten at du trenger å gjøre noe. Dette betyr at bokføring og kundefordringer kontinuerlig er oppdatert.

Vi jobber også kontinuerlig med å sette opp integrasjoner til andre økonomi- og forretningssystemer.

Viktige funksjoner

  • Full ordrehåndtering i Magento; Ordre - Forsendelse - Faktura - Retur - Kreditnota
  • Magento med e-conomic
  • Magento med Hansaworld Enterprise
  • Magento med SAP Business One
  • Magento med VISMA Administration (SPCS) 1000/2000 og Visma Business
  • Magento med Mamut Enterprise & Office
  • Magento med Microsoft Dyn Nav
  • Magento med Pyramid
  • Magento med Specter
  • Magento med Jeeves
  • Integrasjon med andre systemer skjer fortløpende