Kundestudie

Proactiv+

Nettsiden til The Proactiv+ var bygget på hardkodede og ufleksible maler som påvirket stabiliteten. De ville tilrettelegge for en mobildreven målgruppe og bestemte seg å gå for et responsivt design for å forbedre brukeropplevelsen og gjøre interne oppdateringer enklere.

Vaimo løste alt det kunden ønsket, med mer.

Utfordringen

Nettsiden til The Proactiv+ var bygget på hardkodede og ufleksible maler som påvirket stabiliteten. De ville tilrettelegge for en mobildreven målgruppe og bestemte seg å gå for et responsivt design for å forbedre brukeropplevelsen og gjøre interne oppdateringer enklere.

Vaimo løste alt det kunden ønsket, med mer.

løsningen

Etter å ha migrert den eksisterende Proactiv+ siden over på Vaimos infrastruktur for å bedre ytelsen, så bygget Vaimo den nye nettsiden fra bunnen av. Fokus i prosjektet var å utvikle en tilpasset side som satte bruker først. På enkelt vis veiledes bruker gjennom tre steg for å lage en selvdefinert hudpleiepakke for så å gå til en ”one page checkout”. Tidligere startet kundene brukerreisen på mobil og byttet til desktop for betaling, men etter lansering med de nye endringene, gjennomførte de transaksjonene på mobil, og konverteringsraten økte.

%

Ökning av intäkter

%

Ökning av organiska sökningar

%

Fler sessioner

%

Ökning av mobila intäkter

Funksjoner

• Unik brukerreise for selvdefinerte hudpleiepakker

• Selvdefinerte produktpakker som lages underveis i prosessen

• Vaimo CMS

• Rikt innhold

• Integrasjon med proporitære systemer

• Responsiv

“Vaimo har bygget en nettside utviklet for å øke konverteringsraten, med en skreddersydd brukeropplevelse som gjør det enkelt for kundene å skreddersy Proactiv+ pakkeløsningen og betale via mobil eller nettbrett.”

Sandy Pattisson
Systems and Operations Director, The Proactiv Company

Utvalda kundstudier

Bauhaus

BAUHAUS ville skapa en onlinemiljö som skulle passa både B2C- och B2B-kunder. Vaimo hjälpte BAUHAUS uppnå detta genom att bygga anpassade funktioner på webbplatsen, såsom guider som hjälper kunderna att göra rätt val av produkter baserat på typ av projekt som kunden ska genomföra.

Björn Borg

Björn Borg ville göra sin e-handelplats mer användarvänlig, förbättra betalningsprocessen och göra den mer kostnadseffektiv. Valet föll på Magento genom rekommendation från andra e-handlare. Tack vare stor kunskap och expertis inom e-handel valdes Vaimo som leverantör av plattformen.

Email Signup + Social Coming Soon

Vaimo = hjerte på Samisk

Vi er sertifiserte Magento-eksperter og har jobbet frem løsninger på plattformen siden 2008. Gjennom å være 100% fokuserte på Magento med et team på over 300 e-handelseksperter med bred kompetanse, passer vi på at din e-handelsplass fungerer sømløst med de andre delene av virksomheten din. Våre medarbeidere har en høy grad av kunnskap og erfaring fra kjernen av e-handel - systemer, ordrehåndtering og betalingssystemer etc.